نحوه تغذیه سالم در حین قفل

در حین قفل سالم بخورید این می تواند یک چالش واقعی باشد ، زیرا در واقع محدودیت ها ممکن است هم یافتن غذای با کیفیت و هم توجه لازم به تغذیه ، خصوصاً برای افرادی که مجبورند خانواده ها و فرزندان خود را مدیریت کنند ، دشوار باشد. هنوز رژیم و سبک زندگی سالم آنها می توانند به حفظ سلامت جسمی و روانی ما کمک کنند. تا در این مسیر کمک کند بنیاد تغذیه انگلیس مجموعه ای از نکات و ترفندها در مورد نحوه رفتار در هنگام میز در هنگام قفل کردن.

نکاتی برای تغذیه سالم در حین قفل

ابتدا توضیح دهید سارا استنر، مدیر علمی بنیاد ضروری است با خودت مهربان باش. پذیرفتن این واقعیت مهم است که اینها شرایط استثنایی هستند و همیشه نمی توان بیشترین بهره را از آشپزخانه هم از نظر آب و هوا و هم از نظر در دسترس بودن غذا برد. از این نظر ضروری می شود از پیش برنامه ریزی وعده های غذایی چقدر خواهد بود برای داشتن غذای سالم در حین قفل لازم نیست همه چیز را با جزئیات برنامه ریزی کنید ، فقط چند ایده برای هفته یادداشت کنید تا به شما در یافتن غذا و جلوگیری از استرس هر وعده کمک کند. همچنین می تواند زمان خوبی برای درگیر کردن همه اعضای خانواده در یک فعالیت سرگرم کننده با هم باشد.

یک روال ثابت را حفظ کنید به همان اندازه اساسی است. با وجود بسیاری از کودکان در آموزش از راه دور و افراد زیادی که مجبور به کار در خانه هستند ، می توان برنامه غذایی عادی را تغییر داد. با این حال ، مهم است که یک ساختار منظم را حفظ کنید و به راحتی از خوردن آنچه اتفاق می افتد به بهانه همیشه در خانه بودن اجتناب کنید. همچنین دریغ نکنید از وعده های غذایی آماده استفاده کنید تا زندگی شما را آسان تر کند. در واقع ، تعداد زیادی غذای سالم وجود دارد که از قبل آماده شده و آماده خوردن است ، بدون اینکه لزوماً هر بار همه چیز را از ابتدا بپزید. در این مورد ، مهم است که سعی کنید هرچه بیشتر سبزیجات اضافه کنید ، نخود فرنگی ، ذرت ، لوبیا یا اسفناج کنسرو شده می تواند یک نمونه باشد.

وعده های غذایی بیرون در حین قفل

تغذیه فقط مربوط به وعده های غذایی اساسی نیست ، مهم این است که در حین قفل کردن ، تغذیه سالم داشته باشید همچنین به آنچه بین وعده های غذایی مصرف می کنیم توجه کنید: تنقلات ، میان وعده ها و میان وعده ها نیز شایسته توجه است. در این حالت ، در صورت امکان ، مقدار زیادی میوه ، شاید ماست یا آجیل. به همان اندازه مهم است در طول روز هیدراته بمانید در صورت امکان نوشیدن آب به طور واضح طبیعی ترین انتخاب است ، اما سایر نوشیدنی های غیر الکلی مانند چای و دم کرده نیز می توانند به حفظ آبرسانی مناسب کمک کنند.

با صرف زمان زیادی در خانه ، رسیدن به آستانه توصیه شده ویتامین D برای بدن ما دشوار است. به همین دلیل ، مکمل ویتامین D طبق بنیاد تغذیه انگلیس همیشه می تواند ایده خوبی باشد. علاوه بر تغذیه نیز خوب بخوابید و فعال بمانید آنها ابزار مهمی برای مراقبت از خود و کنار آمدن بهتر با این دوره پیچیده هستند ، در حالی که سطح انرژی روانی-فیزیکی ما را حداکثر حفظ می کنند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *