Paddleboard: 5 دلیل اینکه سوار شدن دست و پا زدن ورزش این تابستان است

یافتن راههای جدید برای بهترین ترکیب اوقات فراغت و ورزش به تنهایی (بدین ترتیب احترام به مسافت های اجتماعی) شاید یکی از موارد زیر باشد دلایل اصلی چرا شبانه روزی ایستاده ایستاده (یا SUP) در ماههای اخیر به یک روند واقعی تبدیل شده است.

paddleboard

برای سلامت روان و جسمی مفید است

بسیاری از مطالعات نشان داده اند که کسانی که در نزدیکی آب (دریا ، دریاچه یا اقیانوس) زندگی می کنند خوشحال تر از کسانی هستند که نمی کنند. بنابراین کاملاً منطقی است که جلسات منظم هیئت مدیره قابل تحمل می تواند روحیه و همچنین بهزیستی جسمی را بهبود بخشد. این همان چیزی است که Shilpika Gautam ، دارنده رکورد جهانی گیلس ، برای طولانی ترین سفر روی تخته ایستاده دست و پنجه نرم گفت (2. 101 کیلومتر در 21 روز).

تمرکز و مراقبه

از آنجا که برای داشتن تعادل در صفحه پد ، تمرکز زیادی نیاز دارد ، SUP فعالیتی است که ذهن را از زندگی روزمره دور می کند و بنابراین به شما امکان می دهد استرس یا تنش زندگی روزمره را پشت سر بگذارید.

برای همه سنین آسان و مناسب است

اندازه Paddleboard به همه امکان می دهد تا بتوانند این ورزش را انجام دهند. با این وجود استفاده از موقعیت – زانو زدن – به جای ایستادن امکان پذیر است و بنابراین به هر کسی امکان تمرین آن را می دهد.

این یک تمرین عالی است

Paddleboard به حرکت کامل بدن کمک می کند. SUP شامل بسیاری از عضلات بدن به طور عمده عضلات شکمی ، عضلات کمر ، به ویژه مورب در هنگام پیچاندن ستون فقرات ، بازوها و پاها است.

قابل دسترسی است

پد تخته همه قیمت ها وجود دارد و بنابراین برای همه بودجه ها ، بسیاری از سازه ها نیز برای اجاره مجهز شده اند .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *