10 ایده برای میان وعده های سبک

یافتن ایده هایی برای تنقلات سبک بهترین راه برای مقابله با گرسنگی بین وعده های غذایی است ، بدون قربانی کردن بهزیستی ، سبکی و بالاتر از همه خط. در میان چیزهای دیگر ، شما مطمئناً به دنبال دستورالعمل های پیچیده یا مواد خاص نیستید ، و اغلب اوقات میان وعده سبک در یخچال یا در خانه های شیرینی در انتظار ما است. البته بدون فراموش کردن ، كسانی كه وقت زیادی برای اختصاص دادن به پخت و پز ندارند و برای تهیه غذا در پرواز نیاز به میان وعده دارند.

10 idee per spuntini light

1. اپل

در میان ایده های میان وعده های سبک سریعتر برای تهیه ، خواندن برای غذا خوردن اما میوه کامل وجود دارد ) میوه ، و سیب به ویژه ، با مقدار کم آن کربوهیدرات و فیبر زیاد از بهترین مصرف ها است. این میوه مخصوصاً مخصوص دوستداران ترد است ، حتی برای کثیف کردن کاسه مناسب نیست و برای کسانی که نمی خواهند از پایداری خودداری کنند ایده آل است: صفر پلاستیک یا ضایعات ، جدا از هسته بدیهی است ، که با این وجود به راحتی می توان کمپوست کرد.

2. ماست یونانی

در بازار انواع مختلفی از ماست یونانی وجود دارد و همه آنها وام می گیرند ، در مقادیر مختلف ، ایده های خوبی برای میان وعده های سبک محسوب می شوند. این نوع میان وعده برای کسانی که می خواهند با خوردن یک نیش در پرواز با معرفی مقدار عالی از غذاها مناسب هستند پروتئین ها ، همراه با ارتش میکروارگانیسم هایی برای سلامت روده ما ایده آل هستند. همچنین در این حالت ، کالری کمی ، به خصوص اگر نوع ماست یونانی کم چربی را انتخاب کنید.

3. تخم مرغ آب پز

این میان وعده مخصوص کسانی است که در طول روز فعالیت بدنی انجام می دهند و به یک میان وعده سبک احتیاج دارند اما قابل توجه برای مواجهه با تمرین یا کار شدید. اگر چند دقیقه فرصت دارید تا ایده های خود را برای تنقلات سبک بگذرانید ، تخم مرغ سخت می تواند برای شما انجام دهد. در مورد میان وعده قبلی ، این ماده نیز به همراه سایر مواد مغذی مهم ، سرشار از پروتئین است. علاوه بر این ، اگر می خواهید در وقت خود صرفه جویی کنید ، می توانید در ابتدای هفته چند تخم مرغ بجوشانید و سپس آنها را در یخچال نگهداری کنید.

4. تخم آفتابگردان

اگر فکر می کنید در بین ایده های میان وعده های سبک شما از دست رفته اید گزینه ای برای کسانی که دوست دارند مستقیماً از پکیج مورد نظر خود را به ماهیگیری بچسبانند: تخم آفتابگردان متحد شما برای میان وعده است که به راحتی قابل خوردن است و بدون شک سالم است. تنها توصیه این است که ، مانند همه موارد ، مبالغه نکنید و مواردی را انتخاب نکنید که قبلاً شور هستند ، بهتر است برای نسخه های طبیعی ، حتی حتی ارگانیک ، انتخاب کنید.

5. آووکادو

اگر به میوه و سبزیجات علاقه دارید اما طعم های عجیب و غریب بیشتری را دوست دارید آووکادو یکی از ایده های میان وعده های سبک است که باید در نظر داشته باشید. با 21 kcal هر 49 g دقیقا سبک ترین میان وعده در لیست نیست ، اما اگر به آن عادت کرده اید برای تهیه ناهار و شام به خصوص سبک ، این میوه یک علامت عالی است ، زیرا از نظر مواد غذایی بسیار گرانبها نیز برای رفاه بدن ما بسیار مفید است.

6. زغال اخته

برخی ایده هایی برای میان وعده های سبک وجود دارد که فقط بهترین های خود را ارائه می دهند در زمان های مشخصی از سال ، اما هنگام رسیدن آنها ، نباید آنها را از دست دهید. نمونه ای عالی از زغال اخته ، یک میان وعده ایده آل برای کسانی است که دوست دارند برای مدت طولانی بر روی میان وعده خود چرت بزنند. البته ، آنها همچنین در نسخه خشک یا یخ زده وجود دارند ، اما بهترین آنها تازه هستند. همچنین می توانید به ماست یونانی که قبلاً برای استراحت اساسی تر اشاره کردیم اضافه کنید.

7. نان و مربا

در میان ایده ها برای تنقلات سبک پادشاه میان وعده ، نان و مربای ایتالیایی ، که به طور میانگین حاوی حدود kcal ، بسته به نان مورد استفاده و مقدار مربامربا پخش شد. شما می توانید نسخه های سبک تر را با مربای سبک و نان سبوس دار یا نسخه هایی که با عسل یا ظرافت هایی از قبیل ترکیب بی موقع کره و شکر تفسیر شده اند ، انتخاب کنید. . هرچه انتخاب شما باشد ، من توصیه می کنم ، بسیار مهم نباشد که از آنجا دور نشوند زیرا در میان میان وعده های سبک در نظر گرفته شده است.

8. پاپ ذرت

تاکنون ما غذاهایی را ذکر کرده ایم که برای بهتر یا بدتر به راحتی می توان برای درک مشترک از جمله استفاده کرد. ایده هایی برای میان وعده های سبک ، اما پاپ کورن از نظر بسیاری به عنوان یک میان وعده سبک در نظر گرفته نمی شود. ترفندی که باعث می شود آنها در این گروه قرار بگیرند چیست؟ ساده ، هنگام تهیه آنها چربی اضافه نکنید. ذرت به خودی خود بسیار سبک است ، به معنای واقعی کلمه ، آن را تا حد زیادی از هوا تشکیل می دهد و فرد حتی بدون مصرف مقادیر زیادی از آن ، احساس خوردن مقدار زیادی از آن را دارد. اگر کمی طعم بیشتری می خواهید ، مقداری ادویه اضافه کنید ، اما من توصیه می کنم ، بدون کره.

9. کرفس و هویج

بیایید به عقاید شخصی از طبیعت مادر برگردیم به صورت حضوری: هویج و کرفس کاملاً بین هم قرار می گیرند ایده هایی برای میان وعده های سبک سریع برای تهیه بدون کثیف شدن و بدون اتمام پلاستیک در سطل زباله. فقط یک شستشوی سریع و در مورد هویج ، یک لایه برداری سریع انجام داده و انجام می شود. این سبزی سرشار از فیبر و سایر مواد مغذی است که برای رفاه ما بسیار مفید است ، و هرگز نباید دست کم گرفت.

10. Hummus

یکی دیگر از میان وعده های شناخته شده کمی که بدون شک سبک و خوشمزه است ، hummus است ، که به درستی در میان ایده های میان وعده های سبک وارد می شود تا وقتی می خواهید روال معمول را مرتب کنید ، در خاطر داشته باشید. بر خلاف پیشنهادات دیگر در این خط ، شما نمی توانید “در پرواز” آماده کنید ، اما اگر زمان و کمی صبر دارید ، نتیجه می تواند به خصوص در ترکیب با هویج و کرفس فوق الذکر تماشایی باشد. همچنین در این حالت ، با وجودی که یک دستور العمل بر اساس حبوبات است ، باید مراقب باشید که بیش از حد از آن استفاده نکنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *