کالری در قهوه؟ اگر اسپرسو باشد فقط 3 عدد است اما بدون استفاده از شکر

میلان – برای کسانی که رژیم دارند خبر خوبی وجود دارد: مگر اینکه قند ، محصولات لبنی (کسانی که حتی در آن تخم مرغ می گذارند) اضافه نکنید ، قهوه کم کالری است. بنابراین می توانید به میل خود و بدون اغراق بنوشید تا از حد تعیین شده توسط EFSA فراتر نروید. اما مراقب باشید که فریب دستورهای مختلف خوشمزه ای را که به عنوان مثال در زنجیره های کافی شاپ ، از جمله Frappuccini و کارامل فروخته می شوند ، فریب ندهید ، همه چیز ممکن است تغییر کند. بیایید یک مقاله جالب منتشر شده در okspot.net را ببینیم.

کالری در قهوه: مراقب نوشیدنی باشید

اصطلاح کالری به متوسط ​​انرژی دریافتی توسط یک ماده غذایی خاص گفته می شود. این میزان مصرف می تواند براساس چندین فاکتور متفاوت باشد ، اما بیشتر به روش طبخ غذا بستگی دارد. یک پای سیب یا یک دسر بر اساس سیب پخته شده یا یک سیب کالری کاملاً متفاوتی دریافت می کند. رژیم غذایی و کالری برای درک اینکه هر فرد به چه میزان کالری نیاز دارد ، لازم است برخی از عوامل مانند سن ، اما مهمتر از همه سبک زندگی ، فعال یا کم تحرک را در نظر داشته باشید.

بدیهی است که برای ارزیابی نیازهای فرد باید متخصص در این بخش باشد

یک پسر در حال رشد که ورزش می کند (به عنوان مثال) بسیار بیشتر از فردی که سبک زندگی کم تحرکی دارد مصرف می کند و به کالری بیشتری احتیاج دارد. کسانی که تصمیم به لاغر شدن دارند ، علاوه بر اینکه توسط یک متخصص پیگیری می شوند و از رژیم های بداهه ای که می توانند برای بدن مضر باشند ، اجتناب می کنند ، مجبورند انرژی بیشتری نسبت به آنچه که شما تأمین می کنید ، مصرف کنند: بنابراین معنی این است که کمتر از حد معمول غذا بخورند و فعالیت بدنی زیادی انجام دهند. اما فعالیت های مناسب برای سوزاندن کالری و تناسب اندام چیست؟ می توانید با پیاده روی سریع از نیم ساعت تا یک ساعت شروع کنید و با دویدن و دوچرخه سواری ادامه دهید. برای کالری ، نکته مهم این است که فعالیت های هوازی هستند.

قهوه و متابولیسم

قهوه حاوی کافئین است ، ماده ای که می تواند به سوخت و ساز بدن کمک کند ، به حدی که اغلب در داروهای لاغری وجود دارد. در حقیقت ، کافئین به سرعت متابولیسم کمک می کند تا بدن حتی در صورت عدم ورزش و سبک زندگی بی تحرک ، کالری بیشتری از حد لازم بسوزاند. به همین دلیل است که قهوه به عنوان یک نوشیدنی با کالری منفی در نظر گرفته می شود. بدیهی است بدون این که بیش از حد مجاز مصرف کنید: نوشیدن بیش از حد قهوه ، در واقع ، شما می توانید اثر معکوس ایجاد کنید.

بدن باید مقدار زیاد کافئین را جبران کند و این کار را با یادآوری آب و در نتیجه افزایش وزن و احتباس آب انجام می دهد. علاوه بر این ، هنگامی که کافئین به مقدار زیاد مصرف می شود ، تولید کورتیزول را تحریک می کند که شما را به خوردن بیشتر سوق می دهد. آیا قهوه باعث لاغر شدن شما می شود؟ برای آنچه که گفته شد ، بله ، می تواند کمک کننده باشد: قهوه (واضح است که تلخ است!) آیا نوشیدنی است که می تواند برای کاهش وزن مفید باشد و می تواند در هر رژیم غذایی موجود باشد ، اما به شرطی که در مقادیر آن زیاده روی نکنید: برعکس ، در واقع ، تأثیر دارد … برعکس!

چه مقدار کالری در قهوه وجود دارد؟

اینفوگرافیک کالری ، منبع okspot.net

گفتن قهوه آسان است: برای اینکه این نوشیدنی با کالری منفی در نظر گرفته شود ، باید تلخ باشد. اگر مواد دیگر را اضافه کنید ، در واقع وضعیت کاملاً تغییر می کند و ما نه تنها به شکر بلکه به شیر ، کاکائو و سایر رایحه ها نیز فکر می کنیم. در اینجا نمودار کوچکی از کالری قهوه ، از یک نمودار ساده و تلخ آورده شده است که شامل متداول ترین نوشیدنی های مبتنی بر قهوه است که با افزودن سایر مواد مانند شیر ، شکر و حتی کارامل به دست می آید. )

اسپرسو: واضح است که تلخ است ، فقط حاوی 3 کالری است

آمریکانو: قهوه بلندی که با فیلتراسیون بدست می آید. کالری آن 30 Macchiato: قهوه اسپرسو با مقدار کمی شیر حاوی 165 کالری کاپوچینو: مقدار شیر افزایش می یابد ، و همچنین کالری دریافتی 300 ماکیاتو لاته: این بار قهوه است که اضافه می شود شیر که نوشیدنی اصلی است. کالری؟ بن 420 قهوه یخ زده: قهوه با شکر اضافه شده و یخ کالری موچینو: در این نوشیدنی قهوه ، خامه ، شکلات و کاکائو وجود دارد. با افزایش دیوانه وار کالری رسیدن به 430 کارامل فراپوچینو: اصلی آن از استارباکس است. قهوه ، خامه ، کارامل ، شکر و شیر. با 640 کالری). کارامل ماکیاتو: قهوه ، شیر ، شربت وانیل و کارامل ، همیشه دارای کالری 681: توجه!

قهوه تلخ یا شیرین: مقایسه کالری

قهوه تلخ. گفتیم که یک فنجان قهوه چاق نمی کند: 120 گرم قهوه ، در واقع ، آنها فقط حاوی 2 کالری هستند (بین چربی ها و پروتئین ها تقسیم می شوند) که آنقدر کم است که می توانیم بگوییم در قهوه ، در واقع هیچ کالری وجود ندارد.

بدیهی است که ما در مورد قهوه تلخ صحبت می کنیم ، زیرا ، ما دیدیم که به محض افزودن شکر ، شیر ، عسل ، عرقیات یا سایر موارد ، سوال به طور اساسی تغییر می کند. یک قهوه تلخ (ما در مورد یک ، حداکثر دو فنجان در روز صحبت می کنیم) ، حتی باعث افزایش انرژی می شود و به سوختن کمک می کند 30 Kcal. قهوه شیرین: شکر ، عسل یا شیرین کننده؟ از طرف دیگر ، اگر مقدار بیشتری ماده اضافه کنیم ، اوضاع تغییر می کند. یک کیسه قند به 50 کالری در هر قهوه: در مقایسه با 2 کالری قهوه تلخ! کسانی که آن را شیرین دوست دارند می توانند کیسه را با یک قطره عسل جبران کنند: با وجود کالری بیشتر از شکر ، عسل می تواند قهوه را با مقدار کمتری شیرین کند.

رژیم های غذایی قادر به جلوگیری از شکر همراه با شیرین کننده هستند ، اما بدون سو استفاده از آن زیرا ماده بسیار خوبی برای بدن نیست: کالری های شیرین کننده در 2 کاهش می یابد قهوه با شیر یا سایر نوشیدنی ها سرانجام شایسته سخنرانی است بخشی ، شیر. همه اینها بستگی به این دارد که شما از شیر کامل ، نیمه بدون چربی یا پوست بدون چربی استفاده کنید و مقدار آن استفاده شود: بدیهی است که شیر کامل از شیر بدون چربی و قهوه لاته از ماکیاتو کالری بیشتری خواهد داشت. اگر مواد مختلف را مخلوط کنید یا الکل اضافه کنید ، کالری افزایش می یابد: به عنوان مثال یک قهوه تکان داده شده با اسپرسو ، شکر ، یخ حداکثر کالری.

مقاله کالری در قهوه؟ اگر اسپرسو باشد ، فقط 3 عدد وجود دارد ، اما بدون استفاده از شکر به نظر می رسد اولین Comunicaffè باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *