مطالعه استرالیایی تصمیم به فعالیت بیشتر دارد

چرت قهوه سینتیا ساس
برای فعال ماندن قهوه و چرت جایگزین کنید

میلان – مطالعه ای از دانشگاه استرالیای جنوبی برای سال 2020 ، که در eurekalert.org منتشر شده است ، نتایج جالبی را گزارش می دهد که پیوند چرت زدن با کافئین تا در طول روز فعال تر بمانید با راهنمایی دکتر استفانی سنتوفانتی ، محققان استرالیایی دریافتند که برای یافتن تعادل مناسب و خسته نشدن در پایان روز ، باید قهوه را با هم مخلوط کرده و به خوبی استراحت کنید.

جایگزینی چرت زدن و کافئین: یک مطالعه استرالیایی

فقط یک قهوه و چرت زدن سریع می تواند راه حلی برای هوشیاری در طول این مدت باشد شیفت شب: این منجر به تحقیقات دانشگاه استرالیای جنوبی شد که نشان داد چگونه این ترکیب شگفت انگیز می تواند توجه را بهبود بخشد و در نتیجه خواب آلودگی غیرقابل کنترل را کاهش دهد.

مفید بودن این مطالعه مربوط به این واقعیت است که در استرالیا بیش از 1.4 میلیون نفر در نوبت کار می کنند بیش از 200،000 که به طور منظم وظایف خود را در شب یا شیفت عصر انجام می دهند.

دکتر استفانی سنتوفانتی ، محقق ارشد از UniSA Online و آزمایشگاه خواب و کرونوبیولوژی UniSA می گوید که این کشف ممکن است به مقابله با خواب آلودگی بسیاری از کارگران شیفت کمک کند.

Centofanti در eurekalert.org می گوید: “کارگران شیفت اغلب به طور مزمن از خواب محروم هستند زیرا خواب را قطع می کنند و بنابراین نامنظم هستند.” بنابراین ، آنها معمولا تعدادی استراتژی سعی کنید هوشیاری خود را در طول شیفت شب افزایش دهید ، که ممکن است شامل چرت زدن و نوشیدن قهوه باشد ، اما درک این نکته مهم است که هر دو عادت دارای معایبی هستند.

وی در سایت eurekalert.org ادامه می دهد: “بسیاری از کارگران در طول شیفت شب چرت می زنند زیرا بسیار خسته هستند. اما نکته منفی این است که آنها می توانند آزمایش کنند. “اینرسی خواب” – این احساس گیج کننده است که بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب احساس می کنید – و این می تواند تا یک ساعت پس از چرت زدن بر عملکرد و خلق و خوی آنها تأثیر بگذارد.

کافئین همچنین توسط بسیاری از افراد برای بیدار ماندن و هوشیاری استفاده می شود. اما باز هم اگر مشروب می خورید قهوه زیاد می تواند به خواب آسیب برساند و سلامتی. و اگر برای بیدار شدن بعد از چرت زدن استفاده شود ، می تواند 20-30 دقیقه خوب طول بکشد. به طور خلاصه ، قبل از اینکه اثر مورد نظر را احساس کنید ، تأخیر قابل توجهی وجود دارد.

یک ‘چرت زدن با کافئین“این می تواند یک جایگزین مناسب باشد: با نوشیدن قهوه قبل از خواب ، کارگران شیفت می توانند از چرت زدن 20 تا 30 دقیقه ای و سپس از مزایای کافئین هنگام بیدار شدن استفاده کنند. این پیروزی برای همه است. “

منبع به زبان انگلیسی: https://www.eurekalert.org/news-releases/795305

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *