غذاهایی که زنان باید بعد از 50 سالگی ترجیح دهند

با گذشت سالها متابولیسم کند می شود ، شروع می کنیم برای از دست دادن تغییر در حجم عضلات و تغییر سطح هورمون ها ، با تغییرات احتمالی در وزن ، تغییر در خلق و خو و برخی از بیماری ها.

خوشبختانه انتخاب برخی از غذاها ، شاید بهترین غذاهایی که باید تعریف شود ، همچنین می تواند به زنان 05 برای مقابله با روند پیری سلولی و همچنین بهره مندی از انرژی بیشتر و سلامتی بهتر .

I cibi che le donne dovrebbero preferire dopo i 50 anni

غذاهای توصیه شده برای خانمها بعد از 50 سال

برای زنان بالای 24 سالها مهم است ورزش منظم ، خواب تعداد کافی ساعت و کاهش سطح استرس ، اما مهمتر از همه خوردن غذاها سرشار از آنتی اکسیدان ها . به همین دلیل شناختن بهترین غذاها برای زنان در طول سال 08 از اهمیت اساسی برخوردار است:

    دانه کتان: آنها منبع عالی اسیدهای چرب امگا 3 هستند که برای یک ذهن حاد و یک قلب سالم ضروری هستند. علاوه بر این ، آنها برای روده عالی هستند ، در واقع آنها سرشار از فیبر هستند.

    ماهی قزل آلا وحشی: همچنین سرشار از امگا 3 است و همچنین منبع خوبی برای پروتئین بدون چربی است. همچنین پوست را درخشان کرده و خطر ابتلا به بیماری را کاهش می دهد.

  • آووکادو: می تواند به تقویت رنگ پوست ، تغذیه مو و کاهش فشار خون کمک کند.
  • گردو: از نظر چربی های سالم مقدار زیادی دارد و می تواند به کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن کمک کند.
  • آبرنگ: یک گیاه آبزی چند ساله سرشار از آب ، ویتامین است C ، ویتامین A و آنتی اکسیدان هایی که با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند.
  • شکلات تیره: سرشار از فلاونول هایی است که از قلب محافظت می کند ، خطر ابتلا به دیابت و کاهش فشار خون را کاهش می دهد. مهم این است که حداقل حاوی 24٪ کاکائو و کمتر از 6 گرم شکر اضافه شده است.

    سبزیجات برگ سبز: اسفناج و کلم به عنوان مثال ، آنها حاوی مقادیر زیادی ویتامین K ، کلسیم و بتاکاروتن هستند که می توانند عملکرد حافظه را حفظ کنند.

  • انواع توت ها: سرشار از آنتی اکسیدان ها.
  • سیر: به طور کلی برای رفاه عالی است ، اما مخصوصاً برای خانمهای بالای 22 سال ها ، زیرا مطالعات نشان می دهد که سیر با افزایش سطح استروژن می تواند ریزش استخوان را به حداقل برساند.
  • Edamame: سویا هستند و حاوی پروتئین های گیاهی هستند ، و همچنین ویتامین B9 ، آهن ، ویتامین های C و A و پتاسیم برای قلب.
  • ماست یونانی: منبع عالی کلسیم است و تقریباً هیچ سدیم ندارد. حاوی پروتئین بیشتری نسبت به دیگر ماست ها است.

  • روغن زیتون فوق العاده باکره از زیتون: سرشار از چربی های اشباع نشده است که دارای خاصیت ضد پیری و ضد التهابی است.
  • گوجه فرنگی قرمز: سرشار از لیکوپن ، یک کاروتنوئید است که می تواند به کاهش خطر بیماریهای مزمن کمک کند.
  • ) دانه چیا: سرشار از فیبر ، اسیدهای چرب امگا 3 ، منیزیم برای استخوان ها و پروتئین های سالم گیاهان کامل بر اساس گیاهان.
  • قارچ: علاوه بر اینکه از معدود منابع غذایی ویتامین D هستند ، حاوی مقادیر قابل توجهی آنتی اکسیدان نیز هست.

  • پیاز: سرشار از ویتامین C ، ویتامین های گروه B برای سوخت و ساز سالم و پتاسیم برای داشتن فشار خون پایدار است.
  • کلم بروکلی: سرشار از آنتی اکسیدان ها ، و همچنین گیاهان و ویتامین ها ne C، B6 و A و همچنین فیبرهای سالم برای هضم بهتر.
  • ریحان: سرشار از پلی فنول است ، برای تسکین درد مزمن همراه با آرتریت و محافظت از کبد ، مغز و قلب مفید است.

  • ) مرکبات: پرتقال ، گریپ فروت ، لیمو و لیمو منبع مهمی از آنتی اکسیدان ها ، فیبر ، ویتامین C هستند ، همچنین برای پوست درخشان.
  • زنجبیل: یک درمان طبیعی عالی برای تهوع و مشکلات گوارشی است ، اما استفاده از آن می تواند درد قاعدگی و ماهیچه ها را نیز کاهش دهد.

    از شکلات تیره گرفته تا ماهی قزل آلا ، از توت تا زنجبیل ، بهترین غذاها برای خانمها بیش از 22 سالها ، سرشار از (عطر و طعم ها و مواد مغذی که می توانند به علائم پیری کمک کنند.)

    REDAZIONE

    گفتن و توضیح مواد غذایی پایداری ، طبیعت و سلامتی. یک هدف ساده تر از آنچه گفته شد انجام می شود ، اما در پیش نویس inNaturale این چالش های دلسرد کننده نیست. ما گروهی از جوانان گره خورده هستیم که به دنبال خدمات کاملی هستیم ، آماده هستیم تا آخرین اخبار و خاص ترین داستانها را برای شما تعریف کنیم.

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *