سینتیا ساس: متخصص تغذیه ، 6 فواید قهوه را روی بدن نشان می دهد

میلان – جوانب مثبت و منفی قهوه یکی از سؤالاتی است که اغلب علاقه مند به کافی نت است که به سلامتی خود نیز اهمیت می دهد. سوالی که توسط سینتیا ساس ، استاد بهداشت عمومی و متخصص تغذیه ثبت شده در ایالات متحده نیز پرسیده شد ، و همچنین پاسخ های جالبی را یافت. این متخصص 6 مزایای سلامتی قهوه را به اشتراک گذاشت. ما از سایت ladyblitz.it می خوانیم.

سینتیا ساس تأیید کرد: قهوه روحیه خوبی را ایجاد می کند

یک مطالعه از چند سال پیش آنچه بسیاری از ما به طور شهودی باور می کنند تأیید کرد: قهوه نوشیدنی خوشبختی است. محققان دریافتند که نوشیدن قهوه با احساسات مثبت از جمله مهربانی ، محبت ، رضایت ، دوستی ، آرامش و بله ، خوشبختی مرتبط است. همچنین نتایج نشان داد که هیچ احساسی منفی با مصرف این نوشیدنی مرتبط نیست.

یکی دیگر از تحقیقات هاروارد در مورد بیش از 50. زنان متوجه شدند که خطر افسردگی با افزایش مصرف قهوه کافئین دار کاهش یافته است.

قهوه حاوی آنتی اکسیدان ها
دانه های قهوه در واقع دانه های داخل میوه کوچک قرمز یا زرد هستند. هم دانه ها و هم میوه ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند. آنتی اکسیدانهای موجود با بهبود بهزیستی ما ارتباط دارند.

یک مطالعه نشان داده است که کلروژنیک اسید ، پلی فنولی که این نوشیدنی آن غنی است ، در بیماریهای مزمن از جمله چاقی نقش اساسی دارد.

کلمه سینتیا ساس: قهوه می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش دهد

متاآنالیز 2018 در 24 مطالعات قبلاً منتشر شده نتیجه گرفته است که مصرف قهوه به طور معکوس است مرتبط با خطر ابتلا به دیابت نوع 2 .

محققان دریافتند که احتمال ابتلا به دیابت برای هر فنجان اضافی این نوشیدنی در روز 6٪ کاهش یافته است.

دانشمندان می گویند که دلایل احتمالی پیوند را می توان در آنتی اکسیدان ها و ضد التهابات که این نوشیدنی سرشار از آن است ، یافت.

قهوه به میزان پایین سایر بیماریها مرتبط است

مطالعات نشان می دهد که مصرف قهوه می تواند در برابر برخی سرطانها از جمله سرطان سینه ، کولورکتال ، آندومتر و پروستات و همچنین بیماری قلبی و پارکینسون محافظت کند. مصرف دائم قهوه / کافئین همچنین با جلوگیری از کاهش شناختی و کاهش خطر سکته مغزی همراه است.

از نظر سلامتی مغز ، کافئین توجه می کند و حتی می تواند حافظه را تا 000 ساعت ها پس از مصرف بهبود بخشد.

قهوه می تواند باعث تقویت آموزش شود

مطالعات متعددی نشان داده اند كه كافئین هنگام تعدیل ، عملکرد ورزشی را بهبود می بخشد.

اثرات آن شامل گردش خون بهتر ، افزایش قدرت عضله ، استقامت و قدرت و همچنین کاهش درد است.

این به شما کمک می کند تا کمی بیشتر در طول تمرین ، تقویت قدرت عضلات و یا استقامت فشار بیاورید.

یک مطالعه منتشر شده در مجله فیزیولوژی کاربردی نشان داد که هنگامی که ورزشکاران بعد از انجام ورزش شدید ، کربوهیدرات و کافئین مصرف می کنند ، کربوهیدرات عضلانی با سرعت بیشتری تکمیل می شوند.

تنها در مقایسه با کربوهیدرات ها ، ترکیب با کافئین منجر به افزایش 50٪ گلیکوژن ماهیچه ای (شکل تجمع کربوهیدرات ها) چهار ساعت بعد از ورزش شدید جسمی.

این افزایش ذخایر انرژی باعث افزایش توانایی شما در ورزش سخت تر و مدت زمان طولانی بعد از تمرین می شود.

یکی از رازهای سینتیا ساس: قهوه در صورت ثابت بودن ، از آب رها نمی شود

کافئین به دلیل تأثیر دیورتیک که باعث از بین رفتن مایعات می شود ، مدت هاست که به دلیل کمبود آب بدن از کمبود آب بدن انتقاد می شود.

با این حال ، تحقیقات جدید نشان می دهد که بعد از گذشت حدود چهار روز از مصرف کافئین مداوم ، بدن شما سازگار می شود. این باعث از بین رفتن اثر آب بدن می شود. ترفند این است که شما باید ثابت باشید.

قهوه بدون کافئین نیز خوب است. متخصص تغذیه سینتیا ساس توضیح داد:

“بعد از ترك مصرف كافئین ، من بهتر خوابیدم و انرژی من بهتر شد. و خوشبختانه ، قهوه بدون کافئین حاوی مزایای سلامتی بسیار خوبی همچون آنتی اکسیدان ها ، محافظت از بیماری (حتی در برابر دیابت نوع 2) و حتی هوشیاری خوب نیز می باشد.

بنابراین ، اگر شما مانند من قهوه را دوست دارید اما با کافئین همراه نیستید ، می توانید مزایای بسیار خوبی از استفاده از قهوه بدون کافئین دریافت کنید. “

سرانجام ، متخصص تغذیه توضیح می دهد:

“اگر قهوه می نوشید ، آن را با سایر نوشیدنی های تحریک کننده یا انرژی زا مخلوط نکنید و مصرف کافئین خود را حداقل شش ساعت قبل از خواب ، برای بهینه کردن خواب (حتی اگر فکر می کنید که تاثیری در شما نداشته باشد) کاهش دهید.”

مقاله سینتیا ساس: متخصص تغذیه ، 6 فواید قهوه را روی بدن نشان می دهد به نظر می رسد که اولین بار در Comunicaffè .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *