تغذیه: آیا کوکی های وگان از کلاسیک سالم ترند؟

پیروی از رژیم وگان به معنای محافظت از محیط زیست و بدیهی است از حیوانات است. با این حال ، سلامت شخصی نیز می تواند مفید باشد. به شرطی که تعادل تغذیه ای مناسبی داشته باشید ، بدن از هر آنچه لازم است اطمینان حاصل کنید و مراقب محصولات انتخابی خود باشید. “وگان” ، در واقع ، لزوما مترادف با “سالم” نیست . غذایی که برای این دسته از مصرف کنندگان طراحی شده است همیشه بهتر از غذای پرخاص آن نیست. بارزترین نمونه بیسکویت و همه دسرهای وگان است.

Biscotti vegani salutari

شیرینی های وگان چگونه هستند

یافتن یا تولید شیرینی های خانگی که در عین حال فاقد مشتقات حیوانی و سالم (و شاید به اندازه انواع سنتی خوشمزه باشند) چالشی دشوار است ، اما غیرممکن نیست. برای تعریف وگان ، یک دسر نباید حاوی شیر ، کره ، ماست و تخم مرغ باشد. خوشبختانه ، امروز جایگزین های گیاهی زیادی برای این مواد وجود دارد . به عنوان مثال ، از نارگیل می توان برای همانند سازی قوام شیر استفاده کرد. همچنین گزینه های زیادی برای تخم مرغ وجود دارد ، مانند سس سیب ، دانه های كتان یا جایگزینهای خاص گیاهخواران كه در فروشگاههای تخصصی فروخته می شوند.

مشکلات کوکی ها

با حذف سریع ، حذف شیر ، کره و تخم مرغ باید یک کوکی وگان را سالمتر کند. به عنوان مثال کلسترول از شما تشکر می کنم. اما موضوع خیلی واضح نیست. یک دسر بدون مشتقات حیوانی در واقع می تواند کالری بیشتری نسبت به معادل همه چیزخوار آن داشته باشد . دلیل این امر این است که مقدار مشخصی چربی (که معمولاً توسط شیر تضمین می شود) همیشه در دستور العمل مورد نیاز است و بنابراین موادی که حاوی آنها هستند مانند روغن ، کره وگان یا کره خشکبار / میوه های خشک. آردها (مانند گردو) ، میوه های خشک و خشک ، روغن نارگیل و شکر نیز اغلب ضروری هستند ، همه مواد پرکالری .

نحوه انتخاب و / یا ساختن کوکی ها بهترین؟

یافتن راه خود در قفسه ها برای انتخاب بهترین شیرینی می تواند یک ماموریت پیچیده باشد. یک توصیه راهنما این است که فقط محصولی را انتخاب کنید که تقریباً حداکثر 150 کالری در هر بخش باشد ، اطلاعات قابل دستیابی از برچسب اما همانطور که اغلب اتفاق می افتد ، کسانی که خودشان این کار را می کنند سه نفر را جبران می کنند. ساختن کلوچه در خانه مطمئناً ایمن ترین راه برای داشتن چیزی سالم زیر دندان است . دستورالعمل های زیادی برای آزمایش آنلاین وجود دارد. برای رسیدن به یک نتیجه کم کالری ، یک آشپز خوب شیرینی وگان باید شکر تصفیه شده را با شیرین کننده های طبیعی مانند شربت برنج قهوه ای ، شربت افرا ، شهد گاو ، شکر نارگیل یا میوه های تازه مانند خرما جایگزین کند.

مراقب قندها ، فیبرها و پروتئین ها باشید

به طور خلاصه ، پاسخ س questionالی که در عنوان ارائه کردیم “بستگی دارد”. پیشنهاد برای مصرف کنندگان وگان بسیار در حال گسترش است و با کمی توجه در هنگام خرید ، یافتن بیسکویت (یا انواع دیگر شیرینی ها) بدون مشتقات حیوانی و همزمان سالم غیرممکن است. نکته دیگر این است که انتخاب محصولات با حداکثر هشت گرم شکر اضافه شده در هر وعده و با درصد خوب فیبر و پروتئین . و اگر جستجو موفقیت آمیز نبود ، ناامید نشوید و هر چند وقت یک بار از این قاعده مستثنی شوید. هنوز هم یک دسر است!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *