بنیاد Veronesi قهوه را پاک می کند: در اینجا تمام فواید بدن وجود دارد

میلان – در صبح ضروری است تا انرژی لازم را برای صرف صبحانه فراهم كنید و بلافاصله ما را با وظایفی كه در طول روز انجام می شود مطابقت دهید ، به همان اندازه دلسرد كردن به اندازه لازم در ساعات كاری برای برطرف كردن خستگی: قهوه عملاً هیچ وقت فاقد زندگی است. از مردم. دقیقاً به دلیل نقش اصلی آن در ساعت 24 هر کسی ، سوالی که اغلب در مورد آن مطرح می شود این است: اما این نوشیدنی خیلی خوب ، بسیار ضروری است پس بدن هم خوب است؟

پاسخ از دانش گرفته می شود و حاوی خبرهای خوبی برای کافی شاپ است: مقاله Fabio De Todari را برای مجله بنیاد Veronesi بخوانید ، یک بررسی جالب از همه اثرات مفید که جام می تواند به کسانی که عادت ماهانه آن را مصرف می کنند ، ارائه دهد. بدیهی است … بدون هیچ اغراق آمیز.

بنیاد ورونی در دفاع از قهوه

قهوه در روزهای ما ثابت است. یک ساعت زنگ دار ضروری (برای خیلی ها) قبل از رفتن به محل کار و “وسیله نقلیه” برای معاشرت در طول روزهای دیگر ، هر هموطن به طور متوسط ​​2 فنجان در روز مصرف می کند. با چه تأثیراتی روی سلامتی دارد؟ با توجه به این مصرف ، مزایا در واقع از خطرات بالاتر است. این پاسخ بررسی مقالات موجود در ادبیات منتشر شده در مجله پزشکی New England است.

هر روز 4 تا 5 فنجان نوشیدنی را تزریق کنید ، اگر از سلامتی خوبی برخوردار هستید و مراحل خاصی از زندگی زن (بارداری و شیردهی) را خارج نمی کنید ، می توانید از چندین اثر مثبت ناشی از نوشیدنی استفاده کنید ، که منجر به کاهش خطر ابتلا به بیماریهای مزمن مختلف می شود.

با توجه به اینکه قهوه و چای محبوب ترین نوشیدنی هایی هستند که در سراسر جهان مصرف می شوند و حاوی کافئین به عنوان یک عنصر ، اپیدمیولوژیست و متخصصان تغذیه مدارس هستند. عمومی دانشگاههای سنگاپور و هاروارد پیامدهای سلامتی مصرف روزانه نوشیدنی (که عمدتا با کافئین در ارتباط است) را خلاصه کرده است. سرشار از آنتی اکسیدان ها و همچنین قادر به تحریک سیستم عصبی مرکزی ، قهوه را می توان در مقادیری که در بالا ذکر شد (نصف شده ، برای زنان باردار یا شیرده) بدون ترس مصرف کرد.

با داشتن 4-5 فنجان در روز ، در حقیقت ، فراتر از میزان مصرف 400 میلی گرم کافئین ، که براساس شواهد موجود برای بزرگسالان سالم در نظر گرفته می شود ، دشوار است. گفتار متفاوت برای نوزادان (از این رو نشانه کاهش مصرف قهوه در دوران بارداری و شیردهی) و برای کسانی که یک سری دارو مصرف می کنند (برونکودیلاتیلاتورها ، آنتی بیوتیک های کینولون ، داروهای ضد افسردگی و داروهای ضد فشار خون).

در حالت دوم ، کافئین خطر بیشتری برای گردش خون در گردش دارد و در متابولیسم برخی از این مولکول ها دخالت می کند. به همین دلیل ، ممکن است مصرف کمی قهوه (و از تمام غذاهای حاوی کافئین) در صورت استفاده در درمان نشان داده شود.

تأثیر کافئین بر مغز

بسیاری از ما صبح قبل از شروع روز قهوه می نوشیم. و آنها با گذشت ساعتها یک یا چند “پر کردن مجدد” انجام می دهند تا انرژی لازم برای رسیدن به عصر را بازیابی کنند. دلیل این رفتارها مدتهاست که شناخته شده است. با دوزهای متوسط ​​(40 – 300 میلی گرم) ، کافئین می تواند خستگی را کاهش دهد ، هوشیاری را افزایش دهد و زمان واکنش را کوتاه کنید.

تأثیرات این نوع – که در کار می خوانیم – بارها و بارها در افرادی که به طور مرتب قهوه مصرف نمی کنند و در بین افرادی که از مدت کوتاهی تسلیم می شوند ، مشاهده شده است. خواص شناخته شده برای همه ، به ویژه برای کسانی که عادت داشتند کارهای روزمره اما طولانی مدت را انجام دهند: مانند کارگران خط مونتاژ ، بلکه خلبانان هواپیما.

با بیان اینکه نویسندگان یادآوری می کنند ، ما نمی توانیم فکر کنیم که مصرف زیاد کافئین می تواند جایگزین ساعات لازم خواب شود. خستگی ، فراتر از حد مشخص ، با یک فنجان اضافی یا دو قهوه در روز نمی تواند لغو شود. و در عین حال باید به خاطر داشت که مصرف بیش از حد (یا عدم تعادل در قسمت دوم روز) می تواند استراحت شب را خسته تر کند. علاوه بر این ، در سطح سیستم عصبی مرکزی ، کافئین یک عمل ضد درد نیز دارد که باید هنگام استفاده از مسکن ها به عنوان مثال به عنوان یک عنصر پشتیبانی در نظر گرفته شود.

مبانی Veronese: کافئین و پارکینسون

هنوز هم با موضوع همبستگی با سلامت مغز ، علاوه بر شواهدی که از برخی تحقیقات انجام شده در مورد مدلهای حیوانات حاصل شده است ، تحقیقات متعددی همچنین این فرضیه را که محافظت کافئین در برابر ابتلا به بیماری پارکینسون است ، برجسته کرده است. درعوض دیگر بیماریهای عصبی: از آلزایمر گرفته تا همه اشکال دیگر زوال عقل سالخورده ، هیچ کاری برای انجام آن (حداقل برای لحظه ای) انجام نمی شود. علی رغم برخی نتایج دلگرم کننده از مطالعات بالینی و مبتنی بر حیوانات ، که در نهایت توسط یک مطالعه چینی که در ژورنال Geriatrics منتشر شده است ، گفت: gerontology بین المللی ، مصرف روزانه قهوه در انسان با کاهش خطر ابتلا به یک اختلال همراه نیست. این بیماری ها.

آیا قهوه دشمن قلب است؟ نه

اگر با آنچه تاکنون توضیح داده شده به نظر می رسد هیچ چیز جدیدی وجود ندارد ، این بررسی شواهد موجود را در مورد رابطه بین کافئین و سلامت قلب و عروق نشان می دهد. در کوتاه مدت ، ماده روانگردان می تواند فشار خون را بالا ببرد.

اما با حفظ مصرف منظم بدن ، با گذشت زمان بدن نوعی تحمل را ایجاد می کند که بیشترین مصرف کنندگان را از خطر ابتلا به فشار خون بالا به دلیل قهوه دور می کند. برای کاهش تأثیر فشار خون ، حتی در بین کسانی که در حال حاضر فشار خون بالا دارند ، می تواند اسید کلروژنیک موجود در نوشیدنی باشد. به همین دلیل هیچ مدرکی برای حمایت از ممنوعیت نوشیدن قهوه در صورت تمایل به فشار خون بالا وجود ندارد.

در مورد اثرات روی کلسترول ، بیشترین آسیب دیدگی مصرف کنندگان قهوه فیلتر نشده هستند. توسط کسانی که اسپرسو ، قهوه موکا و قهوه فوری را ترجیح می دهند ، دنبال می شوند. به همین دلیل ، بر اساس شواهد موجود ، پیامی که ظهور می کند ، به شرح زیر است: با محدود کردن مصرف قهوه فیلتر نشده و احترام به مقادیر مشخص شده برای انواع دیگر ، می توان سطح کلسترول (کل و Ldl) در خون را کنترل کرد. . سرانجام ، به نظر نمی رسد که مصرف قهوه خطر ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی ، ایجاد بیماری عروق کرونر قلب یا سکته مغزی را افزایش می دهد.

بنیاد Veronesi: محافظ در برابر بیماری های مزمن قهوه است

به دلایل مختلف ، مصرف قهوه (همراه و بدون کافئین) همچنین به نظر می رسد سایر بیماریهای مزمن را کاهش می دهد. آثار بسیاری وجود دارد که این لینک را (هر دو از نظر بروز و مرگ و میر) ثبت کرده اند ، صرف نظر از قومیت یک شخص: در بین قوی ترین ، یکی در 2012 در ستون های جدید ظاهر شده است مجله پزشکی انگلستان. این فواید در بین کسانی که به نوشیدن 2-5 فنجان قهوه در روز عادت داشتند ، پیدا شد ، در حالی که همان پاسخ فراتر از آن حاصل نمی شد. محکم ترین شواهد مربوط به دیابت نوع 2 است که بروز آن از طیف وسیعی از اثرات مرتبط با آن ناشی از کافئین ضرر می کند: از کاهش اشتها و مصرف انرژی گرفته تا مدیریت متعاقب آن وزن بدن.

نویسندگان مقاله هشدار می دهند این سخنرانی صادق است ، اما اگر فقط قهوه و چای بنوشید. نه اگر این دو نوشیدنی شیرین شده باشند و یا کافئین را از نوشیدنی های نرم و انرژی زا گرفته است ، غنی شده در قندهای اضافه شده که برعکس) به “بزرگ شدن” خط کمر کمک می کند. در حالی که درست است که در کوتاه مدت کافئین می تواند حساسیت بافت ها به انسولین را کاهش دهد (با کند کردن ذخیره سازی گلوکز در ماهیچه ها ، به شکل گلیکوژن) ، با گذشت زمان سایر مولکول هایی که از نوشیدن قهوه به دست می آوریم این اثر را کاهش می دهند. . از این رو این ادعا که ، بین جوانب مثبت و منفی ، مصرف منظم قهوه برای خطر ابتلا به دیابت می تواند بی ربط تلقی شود.

چه ارتباطی با تومورها

مصرف قهوه چه تاثیری بر خطر سرطان دارد؟ همانطور که توسط آژانس بین المللی تحقیقات سرطان (IARC) نیز تصویب شده است ، مصرف نوشیدنی با افزایش خطر ابتلا به بیماری یا مرگ بر اثر سرطان مرتبط نیست. نسبتا. به نظر می رسد کسانی که روزانه قهوه می نوشند در بعضی موارد از محافظت بیشتری برخوردار هستند. مهمترین شواهد مربوط به ارتباط با سرطان کبد و بدن رحم است.

اما چندین مطالعه آینده نگر نشان داده اند که مصرف منظم قهوه با کاهش احتمال ابتلا به سرطان پوست ، پستان یا پروستات همراه است. در هر صورت ، به نظر می رسد کبد ارگانانی است که بیشترین بهره را از مخلوط مواد موجود در یک فنجان قهوه می برد. سیروز کبد که در صورت عدم درمان می تواند راه را برای شروع کارسینوم سلولهای کبدی هموار کند ، در حقیقت در بین افرادی که روزانه از نوشیدنی استفاده می کنند کمتر دیده می شود.

بنیاد ورونی: احتیاط با قهوه در دوران بارداری

اگر تاکنون گفته شده است که مصرف متوسط ​​قهوه تقریبا هیچگاه برای سلامتی مضر نیست ، باید در دوران بارداری توسط خانمها احتیاط بیشتری صورت گیرد. دلیل این امر این است که کافئین قادر به عبور از جفت و در نتیجه رسیدن به جنین است که با این وجود توانایی کمتری در متابولیسم آن دارد.

و از آنجایی که چندین مطالعه ارتباطی بین میزان زیاد کافئین در خون و خطر بیشتر سقط جنین و وزن کم هنگام تولد در نوزادان را نشان داده اند ، متخصصان به زنان باردار توصیه می کنند که از مصرف دو فنجان قهوه فراتر نروند. در روز.

مقاله Fondazione Veronesi قهوه را پاک می کند: در اینجا تمام فواید بدن وجود دارد به نظر می رسد که اولین بار در Comunicaffè .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *