بله ، حتی اگر در رژیم غذایی باشید: فقط غذاهای ساده تر مانند میوه را بخورید

میلان – اگر در طول روز از خوردن بستنی خودداری می کنید ، با وجود درجه حرارت بالا و تمایل به چیزی با طراوت و خوش طعم در همان زمان ، نگران رژیم نباشید: بستنی در رژیم غذایی کسانی که مجاز هستند نیز مجاز است باید خط را بررسی کنید. این نه شایعه است و نه اسطوره ای غلط: متخصصان تغذیه اولین کسانی هستند که این واقعیت را مطرح می کنند. اخبار (خوشحال) را می خوانیم ، از torino.repubblica.it ، از قلم مونیکا پیانی.

رژیم غذایی با بستنی: بله ، چرا نه

در میان وسوسه های مختلف تابستانی ، یک شخص واقعاً غیرقابل مقاومت است: بستنی! در تعطیلات یا نه ، در کنار دریا یا در شهر ، گفتن بستنی ، شاد ، چند رنگی و تازه کار سختی نیست اما لذت بردن و لذت بردن از آن حتی برای کسانی که هستند لذت می برند. در شهر باقی مانده است ، نشانگر بازگشت به “عادی بودن” است که همه ما باید عادت هایی را که از آنجا خارج کردیم از سر بگیریم. تورین پایتخت یک سنت باستانی است که شهر با افتخار ادعا می کند.

آیا فکر می کنید که در حال حاضر 250 درست زیر مول ، پنگوئن به دنیا آمد ، کلاسیک ترین بستنی برای پیاده روی است ، و امروز در این شهر مغازه های بستنی زیادی وجود دارد که آن را می سازند برتری در km0 ، آن را در انواع مختلف و با صنایع دستی از بالاترین سطح ارائه می دهد. به این ترتیب که بستنی خوب از هر شک و تردیدی نیست ، اما خبر خوب برای کسانی که در رژیم غذایی هستند این است که نباید شیطنت کرد بلکه فقط در مناسب ترین انواع برای این نوع رژیم ها انتخاب می شود. به طور کلی این یک غذای سرشار از چربی ها و قندها است ، بنابراین بسیار کالری است ، اما یک فنجان با دو توپ بستنی کاملاً آماده ، که با مواد کاملاً آماده تهیه شده است ، می تواند در یک منوی متعادل هفتگی ، هم به عنوان میان وعده و هم به عنوان جایگزین برای آن درج شود. یک وعده غذایی.

بدیهی است که توصیه می شود از انواع کالری تر مانند کرم ها ، ترجیح دهید آنهایی که بر پایه میوه هستند ، و یا حتی روی sorbets تمرکز کنید ، بسیار سبک تر از بستنی های کلاسیک باشند. اما فرق بین یک شربت و بستنی چیست؟ دانستن این نکته مهم است زیرا آنها دو نوع شیرینی هستند که بسیار متفاوت از یکدیگر و با مصرف انرژی یکسان متفاوت هستند. ترنج برگرفته از آب ، آب میوه و شکر است: بنابراین حاوی شیر و تخم مرغ نیست ، بلکه سبک است و دارای بافت بسیار نرم و دانه ای است ، به حدی که غالباً در لیوان سرو می شود و همچنین می تواند نوش جان شود. در ناهارهای بسیار غنی و فراوان ، غالباً بین دوره اول و دوم ، برای تازه کردن و ترویج هضم سرو می شود.

نمونه مناسبی برای رژیم است؟

لیمو ترش که از جمله موارد دیگر برای لذت بردن از غذاهای زیر نیز توصیه می شود. در عوض بستنی علاوه بر شکر ، حاوی شیر و / یا خامه ای نیز هست ، که در آن طعم دهنده های خامه ، تخم مرغ و کالری هایی که توسط کاکائو ، فندق یا بیسکویت به دست می آید ، بسته به انتخاب ما ، اضافه می شود. بنابراین ، اگر بستنی را انتخاب می کنیم ، مطمئناً می دانیم که در مقابل بستنی هستیم: اگر ما انواع میوه را ترجیح می دهیم ، بهتر است از بستنی ساز بپرسید که آیا بستنی است یا یک سوربیت که می داند چگونه تنظیم کند.

فقط برای درک ایده ای از ترتیب اندازه ها ، بستنی میوه ای صنعتگر حاوی حدود 130 – – 180 کالری در هر 96 گرم ، در حالی که همان مقدار خامه یا شکلات آن را از 250 بطرف بالا. برعکس ، برای همان وزن ، یک میوه میوه فقط به 100 می رسد. برای محدود کردن مصرف انرژی ، اجتناب از مخروط ضروری است ، زیرا ویفر میزان کالری را کاهش می دهد.

یک راه “هوشمندانه” برای کنترل و مدیریت مقداری که ما می خواهیم از آن استفاده کنیم ، قرار دادن بخشی از بستنی های ما در یک فنجان است ، بدون اینکه رمزگذاری شود ، در آن متوقف می شویم!

بدترین چیز؟ آن را در قاشق غذاخوری به طور مستقیم از سینی بخورید

از آنجا که درک این که واقعاً چه مقدار مصرف می کنید بسیار مشکل است. با این حال ، ما همچنین یک جایگزین خوشمزه و “سبک تر” از نظر کالری نیز داریم و آن یکی است که بر اساس سویا ساخته شده است که جدا از امکان عدم تحمل فردی ، به طور کلی برای همه مناسب است زیرا فاقد لاکتوز است ، کلسترول ، قند ، اما سرشار از فیبر است و فقط حاوی چربی هایی با منشاء گیاهی است. بستنی سویا نه تنها توسط گیاهخواران و گیاهخواران بلکه از طرف ورزشکاران بخاطر ارزش بالای پروتئین و همچنین افرادی که رژیم لاغری را به دلیل کالری کم آن دنبال می کنند مورد استقبال قرار می گیرد.

در حقیقت ، یک پوند از کالری حاوی حدود کالری است ، بنابراین بسیار پاسخگوی سایر انواع بستنی ، از جمله کوکنارها و سوربیت ها است. سلیقه ها می توانند مانند بستنی سنتی از شکلات ، قهوه ، موزارلا و فندق ، میوه ، جینسنگ ، سبوس ، گوارانا ، جو کاپوچینو و بسیاری دیگر با یک مراقبت یکسان باشند تا شما نباشید. خواص مفید سویا تغییر یافته است: بررسی کنید که حاوی قندهای تصفیه شده ، الکل ، شیر تخم مرغ و شیر گاو و مشتقات آن نیست.

معمولاً برای زیباتر کردن آن ، سازندگان اصلی بستنی از ادویه هایی مانند وانیل ، شیرین بیان ، دارچین و آن دسته از فروکتوز استفاده می کنند که طعم آن را برای همه خوشمزه می کند.

از من سؤال شد: “و آیا می توانید یک گرانیتا در رژیم غذایی کم کالری ادغام شود؟”

من می گویم “نه” ، زیرا اگر از یک طرف در مقایسه با بستنی ها و مایع سوراخ در قندهای ساده بسیار غنی تر باشند ، از طرف دیگر حتی در رژیم غذایی کم کالری کمی از تجاوز “خوب” … و سپس یک بار به هفته مجاز به تسلیم درخشندگی خود است! از این گذشته ، در رژیم های غذایی ، اگر به تمام قوانین احترام بگذارید ، برخی از تفریحات لازم را برای عملکرد متابولیسم در بهترین حالت از دست می دهید ، و غیرقابل انکار است که بستنی ها ، بریدگی ها ، پاپیکسل ها و سوربیت ها شما را به ارمغان می آورند تا همه شادی های هنگام ما بچه ها بودیم … رژیم گرفتن نیاز به کمی تلاش بیشتر دارد ، اما چرا این کار را با لبخند انجام ندهید؟
www.monicapiani.it

مقاله بستنی بله ، حتی اگر در رژیم غذایی قرار داشته باشید: فقط موارد ساده تری را بخورید ، مانند میوه به نظر می رسد اولین بار در Comunicaffè .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *